Pogoji poslovanja

Priporočamo vam, da pogoje poslovanja preberete pred nakupom v naši spletni trgovini. Če se s pogoji ne strinjate vas prosimo, da spletne trgovine ne uporabljate. Z uporabo spletne prodajalne potrjujete vaše strinjanje s pogoji poslovanja. Splošni pogoji spletne trgovine Primo telefonija, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Upravljalec trgovine je: Primo Primož Černelč s.p., Pot na Polšco 76, 8270 Krško, e-pošta:info@primo.si, GSM: 031/621-622, D.Š:SI15857735, zastopa jo direktor Primož Černelč, v nadaljavanju "prodajalec".  Izjavljam da sem davčni zavezanec.
  
 

CENE

Objavljene cene so maloprodajne z vključenim DDV razen, če je napisano drugače in veljajo ob plačilu z gotovino ali ob nakazilu na TRR. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Navedene cene veljajo le v spletni trgovini '' Primo telefonija'' in se lahko razlikujejo od cen v naših prodajalnah oz. kateri drugi trgovini. Če je ob ceni še prečrtana cena je to cena, ki je veljala pred znižanjem po veljavnem ceniku prodajalca. Kljub trudu, da bi zagotovili najbolj točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo prodajalec kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

 

SKLENITEV POGODBE IN DOBAVA

· V spletni trgovini poiščite želeni izdelek in ga dodajte v nakupovalno košarico. To storite tako, da kliknete na (+) poleg cene izdelka na seznamu ali kliknete »dodaj v košarico« ob opisu izdelka.

· Izdelek lahko kadarkoli iz košarice tudi odstranite. To storite tako, da kliknete (x) pred izdelkom v predogledu košarice ali v pogledu »košarica« označite izdelek pod napisom odstrani in kliknete »osveži«.

· Če ste izbrali vse želene izdelke kliknite »blagajna«

· V nadaljevanju se odločite ali boste naročili izdelke kot gost ali pa se registrirajte oz. prijavite če ste že registrirani. Priporočamo vam izbiro registracije, saj s tem pridobite uporabniško ime in geslo s katerim lahko
kasneje dostopate do vaših uporabniških podatkov in statusa naročil.

· Nato vpišite svoje podatke in v naslednjem koraku še izberite način plačila in dostave. Še enkrat se vam izpiše vsebina košarice, naslov, in način dobave in plačila. Pozorno preglejte vnesene podatke in potrdite
naročilo. Po elektronski pošti prejmete potrdilo o naročilu.

· V naslednjih dveh urah lahko preko uporabniškega vmesnika ali po elektronski pošti spremenite ali prekličete nakup. Vaše naročilo bomo pregledali, preverili dobavljivost in potrdili naročilo oz. ga zavrnili, v primeru, da za to obstaja tehten razlog. Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali v primeru uskladitve dobavnih pogojev kupca pokliče na posredovano telefonsko številko ali ga kontaktira po elektronski pošti. *

· Kupoprodajna pogodba je sklenjena v trenutku ko prodajalec potrdi naročilo, obenem pa tudi kupec prejme sporočilo, da je naročilo potrjeno. S tem so potrjeni tudi cena in pogoji dobave. Kupec lahko plača naročeno blago z gotovino ob prevzemu ali z nakazilom na TRR prodajalca po predračunu.

· Prodajalec pripravi blago za prevzem ali ga preda dostavljalcu. Kupec prejme sporočilo o statusu naročila »poslano«. Prodajalec se bo trudil, da bo blago dostavljeno kupcu v dogovorjenih rokih.

· Dostava se izvrši na naslov, ki ste ga posredovali ob naročilu ali registraciji in je omejena na področje države Slovenije. Če želite dostavo izven Slovenije za ponudbo povprašajte prodajalca. Dostava se izvrši v dopoldanskem času zato priporočamo, da za dostavo izberete tisti naslov, kjer ste dosegljivi. V primeru, da vas v času dostave ni na naslovu, vam bo dostavljalec pustil sporočilo in se z vami dogovoril za ponovno dostavo. Dostavljalec vam blago dostavi do vhoda v stanovanjski objekt. Dostava na izbrano mesto v vašem stanovanju, dvorišču, hiši ali poslovnem objektu in namestitev ter montaža, nista vključeni v ceno dostave. Ne pozabite, da morate biti ustrezno pripravljeni na prevzem večjih in težjih pošiljk.  Pogodbeni partner – dostavljalec pošiljk je Pošta Slovenije, GLS d.o.o., kurirska služba DPD, ali katera druga kurirska služba, ki opravlja svojo dejavnost v Sloveniji, vendar si prodajalec pridržuje pravico izbrati drugega dostavljalca, če s tem ne bo spremenil dogovorjenih pogojev ali se bo s tem še bolj prilagodil kupcu. Takoj ob dostavi ob prisotnosti dostavljalca preverite blago. V primeru poškodovanega blaga naj obvezno tudi dostavljalec podpiše reklamacijski zapisnik oz. zapisnik o poškodovani pošiljki. Kasnejše reklamacije glede poškodovanega blaga ali prevzete količine prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti ali upoštevati.  Če je le mogoče zabeležite poškodbo s fotoaparatom. V teh primerih se obrnite na firmo dostavljalca, ki je izvršil dostavo. Kontaktni podatki dostavne službe so na spremljevalnih dokumentih na paketu.

 

ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO BLAGA

V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko spletne trgovine) vrne prodajalcu brez navedbe razloga. V roku 15 dni od prejema blaga nas mora kupec pisno po pošti ali elektronski pošti obvestiti o namenu vračila blaga. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti v roku do 15 dni po sporočilu o odstopu od pogodbe. Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Vrnitev prejetega blaga prodajalcu v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Prosimo, da vrnjenim izdelkom priložite tudi kopijo računa in kratko pojasnilo zakaj vračate blago.

Kupec mora blago vrniti na naslov: Primo Telefonija, Cesta krških žrtev 5, 8270 KRŠKO.
Vračilo vplačila (vrednost blaga in strošek dostave) bo izvedeno na TRR kupca takoj, ko je mogoče, oziroma najkasneje v 30 dneh po prejetju obvestila o odstopu od pogodbe.


Možnost vračila ne velja:

* Če je blago umazano, poškodovano ali so vidne sledi uporabe ali montaže.

* Če so poškodovani ali manjkajo dodatki (navodila, garancijski list, pripadajoča dodatna oprema)

* Za blago, ki je naročeno po natančnih navodilih kupca, oziroma izrecno na željo kupca (pri tem pa je kupec plačal tudi avans pri naročilu), je prilagojeno kupčevim posebnim potrebam in željam, kot tako ni primerno za vračilo. V pojem blago po zakonu o varstvu potrošnikov je vključena tudi prodajna embalaža, saj so na embalaži navedene slike in tehnične lastnosti izdelka. V primeru ko je originalna embalaža poškodovana ali uničena kupec takšnega izdelka ne more vrniti, prodajalec pa mu ne more vrniti kupnine.

 

Odkupninskih pošiljk ne sprejemamo !
Možnost odstopa od pogodbe NE velja za pravne osebe.

 

GARANCIJSKI POGOJI

Garancija velja za vse izdelke, ki so kupljeni v spletni trgovini "Primo telefonija", ter na podlagi predloženega računa in  garancijskega lista na katerem je naveden garancijski rok. Kot datum prodaje velja datum na računu. Garancijo lahko uveljavljate z računom ali s kopijo računa in garancijskim listom. Prodajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno uporabo kupljenega blaga. Garancijski pogoji in roki so navedeni na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil. Garancijo lahko uveljavljate pri nas kot prodajalcu. Prodajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v roku do 45 dni sicer mora izdelek zamenjati z novim enakim ali enakovrednim izdelkom. Garancija ne velja za v primeru da kupec oziroma prodajalec ni upošteval navodil za uporabo, ki so priložena izdelku.

 

STVARNE NAPAKE

Stvarna napaka pomeni, da izdelek že ob nakupu nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali v drugih primerih, ki jih za kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev po odkritju napake obvestite, lahko zahtevate, da brezplačno odpravimo stvarno napako ali vrnemo del plačila za izdelek v sorazmerju s stvarno napako, izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim izdelkom ali vrnemo celotno vplačilo. Izdelek za katerega menite, da ima stvarno napako nam dostavite na vpogled. Prosimo, da izdelku priložite originalen račun, njegovo fotokopijo in garancjiski list.

Izdelek pošljite na naslov: Primo Telefonija, Cesta krških žrtev 5, 8270 KRŠKO.

Odkupninskih pošiljk ne sprejemamo! V primeru ko ugotovimo, da prijavljena napaka ni sporna,vaši zahtevi ugodimo v roku osmih dni. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni obvestimo, da je napaka sporna in vam izdelek po zaključku postopka vrnemo v takem stanju kot smo ga prejeli.

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Prodajalec se zavezuje, da ne bo nikoli izročil osebnih podatkov uporabnikov nepooblaščeni osebi. Prodajalec za nedoločen čas hrani podatke, ki so potrebni za izvedbo naročila izključno za potrebe izvedbe naročila. Za varovanje svojih osebnih podatkov pa je odgovoren tudi vsak uporabnik sam, in sicer tako, da varuje svoje uporabniško ime in geslo ter z ustrezno programsko opremo za zaščito svojega računalnika. Prodajalec uporabnika, ki temu izrecno ne nasprotuje občasno obvešča o različnih akcijah in promocijah. V sporočilih, ki jih pošilja prodajalec je jasno in nedvoumno  razviden pošiljatelj, in pogoji za sodelovanje, sporočilo pa je
označeno kot oglasno sporočilo. V kolikor uporabnik ne želi več prejemati reklamnih obvestil,
naj to sporoči na mail: info@primo.si

 


ODVEZA ODGOVORNOSTI

 

Prodajalec se trudi zagotoviti točne in ažurne podatke o izdelkih, cenah in pogojih dobave. Ker pa se lahko lastnosti, cena in pogoji dobave tako hitro spremenijo, da prodajalec ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnem mestu, prodajalec ne daje garancije na točnost informacij in ne prevzema odškodninske odgovornosti za napake v vsebinah spletnega mesta. Prav tako ne prevzema nobenih odškodninskih ali kakršnih koli drugih odgovornosti, ki bi nastale pri uporabi izdelkov ( poškodbe,… ).

 

Vsi izdelki se uporabljajo izključno na lastno odgovornost kupca.

 

Fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo dejanskega stanja in lastnosti določenega izdelka. Na spletnem mestu so tudi komentarji uporabnikov.

Prodajalec ne odgovarja za vsebino komentarjev, si pa pridržuje pravico, da odstrani komentar ali del komentarja, ki je očitno neresničen, zavajajoč ali žaljiv. Prodajalec si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni pogoje poslovanja brez predhodnega obvestila.

 

AVTORSKE PRAVICE

Spletna trgovina  Primo telefonija, vsi podatki, opisi, slike in grafika so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in drugimi zakoni in uredbami avtorskega prava in jih ni dovoljeno kopirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega soglasja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

 

Če tukaj niste našli odgovora na vaše vprašanje nam vprašanje pošljite na: info@primo.si

Hvala za nakup, se priporočamo.

Primo telefonija

internet usage monitor
Najem spletne trgovine RUF